Bad Bat Cock Ring is the ideal accessory to a night of moaning, screaming and things going ”bump” in the night, eeeh!

Publicerat: 28 oktober, 2012 i Sexleksaker
Etiketter:, , , , , ,

Jag älskar att leka! Det går inte att komma ifrån att en del av barndomens rollekar faktiskt fortfarande fungerar. Lika mycket som jag tycker om att leka så gillar jag leksaker. Ibland är det lite tråkigt att så många vuxna har glömt bort hur kul det kan vara att leka sig bort från den grå vardagen och plötsligt befinna sig precis vart som helt i fantasin. Tänk att det är så mycket lättare att ringa och fråga någon om vi skall ta en kopp kaffe än om någon har lust att komma ut och leka.

Det kan i alla fall inte bara vara jag som älskar att gå utanför trottoaren och sparka i lövhögarna med alla fantastiska färger just nu.

Ikväll tänkte jag efter en Ipren och två Alvedon för den där tandvärken som visserligen är bättre men inte släppt, kolla in lite nya sexleksaker som kan användas när en leker sexlekar.

Nu blev de väl mest leksaker för skoj skull och den seriösa sidan får komma i nästa inlägg.

Snart är det Hallowen och det märks inte minst i butikerna som säljer spindelnät och häxhattar som aldrig förr. Hittade en sexleksak som passar till denna högtid; Bad Bat

BadBat Vibrating Cockring

Bad Bat Cock Ring is the ideal accessory to a night of moaning, screaming and things going ”bump” in the night – Its the perfect plaything for lovers of the gothic kind…. The vibrating bullet delivers thrills to you both, promising bat-fantastic orgasms all round! Driven by 2 x watch batteries (included) the Bad Bat Vibrating Cock Ring delivers devishly fun times”

Med min frireligösa bakgrund har jag däremot lite svårare att hantera, Devil Bat cock ring!

Kommentera

