100:e inlägget – utlottning av två fina priser

Publicerat: 4 februari, 2013 i Fittan, Onani, Sexleksaker, Utlottning / tävling
Etiketter:, , ,

Idag firar vi Suzann Sexeducators 100:e inlägg med en utlottning.  Det enda du behöver göra för att delta i utlottningen är att skriva en rad i nedanstående gästbok om vad du vill att jag skall skriva om i ett kommande inlägg. Bland alla som berättar om vad de vill veta mer om eller föreslår ett ämne som jag skall skriva om lottar jag ut dessa två priser. Jag återkommer i mitt inlägg på lördag om vem som vunnit och ber att vinnarna kontaktar mig med adress för att jag skall kunna skicka gåvan.

Det finns två fina priser att vinna. Det första är en fingervibrator ”Ingrid” från Belladot. Den är vattentät med tre olika hastigheter. En liten travelbag medföljer och batterier finns med.

2013-02-03 18.54.16

ingrid_colors

Det andra priset är en vacker klubba ”Pussy Lolly”. Reklamen säger – The PussyLolly – the most elegant form of licking!

pussylolly_hand_left pl-erotic-index

standard_0004#blogg100, dag 13.

kommentarer
  1. Hej världens bästa Suzann! Jag skulle vilja lära mig mer om andra sorters orgasmer än klitorisorgasm. Vaginala orgasmer, fontänorgasmer (åh vad jag skulle vilja få uppleva såna), anala orgasmer, smärt-orgasmer och vad annat det nu kan finnas. Puss och kram från Charlie!

  2. Niclas Sandin skriver:

    Själv är jag lite nyfiken på vad du tycker är på forskningsfronten när det kommer till sexologi🙂 Vilka projekt som är banbrytande skulle du tycka vara värt att följa och hålla ett öga på?

  3. Ingrid Lindblad skriver:

    Som medelålders fördomsfull kvinna som gärna vill komma vidare i sin utveckling funderar jag över hur man bäst möter och stöttar barn från förskoleålder och uppåt som i ett ganska trångsynt samhälle bryter mot det heteronormativa. Hur och vad kan jag göra för att stärka självkänslan hos dem?

  4. Ingrid skriver:

    Åh! En vattentät leksak med mitt namn! (Jag trodde först att förpackningen var en mugg. Himla fin!) Och nu är jag en härmapa, men jag tycker att Charlie ovan har skrivit ett så bra förslag på inlägg. Jag vill också veta mer om olika sorters orgasmer!

  5. […] 100:e inlägget – utlottning av två fina priser […]

  6. ebet skriver:

    Jag skulle gilla skarpt att läsa om hur man kan bibehålla kåthet och lust när hormonerna sviker…
    Det känns lite Amelia, men eftersom jag inte läser den så ofta, och eftersom du är bra så mycket mer påläst än vad jag tror mig kunna finna där, så skulle det vara underbart att få höra dina kloka åsikter! Kram.

  7. Ingrid Lindblad skriver:

    Spänningen är ooooliiiidliiig….

Kommentera

