Rövslickande och Oh, it´s a beaver!

Publicerat: 6 mars, 2013 i Fittan, Sex i ord och bild, Sexuella praktiker
Etiketter:, , , , ,

Idag pratade jag i Christer i P3 om att slicka röv och då inte i betydelsen att fjäska för någon. Svarade på frågor runt rimming/anilingus. Detta kan vara mycket njutningsfyllt då vi har en stor ansamling nervändar i anus.

Skärmavbild 2013-03-06 kl. 15.41.16

 

Oh, it´s a beaver!

1998 såg jag fotoutställningen ”Oh, it’s a beaver” om kvinnans kåthet av Gisela Schink. Jag älskade utställningen och bilderna. Speciellt en bild dröjde sig kvar i  mitt minne. Jag fullkomligt vrålälskade bilden på den där kaxiga kvinnan som river av ett fittsolo på jobbet i någon liten paus. Sådär femton år efter hade jag fortfarande inte glömt bilden så jag hörde helt enkelt av mig till konstnären som numera även ställt ut på Nordiska museet. Hon hade ett foto hemma som det fanns ett litet fel på som jag fick köpa osignerat för en liten summa pengar.  Nu har jag vackraste bilden inramad hemma.

Läste från en artikel i Aftonbladet från 1998 om vad konstnären säger om bilderna;

”Istället för att vara ett sexobjekt är kvinnorna på de tolv fotografierna ensamma i sin sexualitet”.
”Bilderna är ett uttryck för den sexualitet som inte har med någon annan att göra, onanin, kanske”.

”Det är viktigt att kvinnan får sin sexualitet och sitt kön synliggjort, att det blir sett och bekräftat. Om man har något som ingen ser eller pratar

IMG_3088

#blogg100, dag 43.

kommentarer
  1. […] av mina stora favoriter är som tidigare sagt GISELA SCHINK. Hennes syfte har inte varit att göra tilltalande eller nostalgiska bilder. Hon […]

Kommentera

