En badande dam (och det är inte jag)

Publicerat: 18 juli, 2013 i Erotik
Etiketter:, , ,

Jag älskar erotisk konst och idag har jag sett den vackraste teservis någonsin. Det bästa av allt är att den är min och Lottas. Vi fick den idag i lite försenad bröllopspresent och jag har nog aldrig älskat porslin på det här sättet förut.

IMG_0140

Tänk att få börja varje dag men en naken dam i sin tekopp…

IMG_0120

 

Porslinet kommer från den holländska designfirman Pols Potten och de fantastiska illustrationerna är gjorda av Esther Horchner.

IMG_0096

Bröllopsgåvan är från min fina sexologkollega och kära vän Kalle Reilert och hans Erik Norwald! Tusen TACK underbara vänner!

kommentarer
  1. Birgitta Reilert skriver:

    Han kan han Kalle och hans Erik 😉

Kommentera

