Vårens och sommarens vackra fittor

Publicerat: 22 juli, 2013 i Erotik, Fittan, Sex i ord och bild
Etiketter:, ,

Mitt tredje inlägg i form av fittassocicerade bilder från våren och sommaren. Ser detta fortfarande som ett sätt att protestera mot den fallocentriska kulturen och istället lyfta fram en form av fittsymbolik.

Vill du se min fotograferade samling av fittor från sommaren 2012? Titta in här!

Vill du se min fotograferade samling av fittor från sensommaren, hösten 2012 och vintern 2012/13? Titta in här!

kommentarer
  1. Underbart! Tror tyvärr inte att jag får någon reell sexualundervisning på nya jobbet, men de här bilderna ska jag allt visa ändå.

Kommentera

