Vackra, goda, söta och snygga fittor

Publicerat: 16 november, 2013 i Fittan, Sexualpolitik
Etiketter:, , , ,

Igår gjorde jag och en (inte så) Anonym Biblioholist ett taffligt försöka att göra fittmuffins. Några blev hyfsade men det var svårt att få det snyggt.

Idag kom min fantastiska son med världens finaste tårta från Fox Creative i födelsedagspresent till mig. Det är passionsfruktmousse, vit choklad och ett stänk hallon i. Problemet är nu bara att jag inte vill skära i den utan bara sitta och beskåda det lilla underverket. Kolla in klitoris i sin lilla huva. Den har jag redan slickat på (säg inget till de som får förmånen att äta den). OBS! ett skämt.

Fick en fantastisk tårta av mina kära son i födelsedagspresent.

Fick en fantastisk tårta av mina kära son i födelsedagspresent.

En guldstjärnad bård runt om.

En guldstjärnad bård runt om.

 

Se de ojämna blygdläpparna och klitoris i klitorishuvan. I <3 it!

Se de ojämna blygdläpparna och klitoris i klitorishuvan. Jag älskar den!

På min riktiga födelsedag under veckan så föreläste jag och invigningstalade på Gotland Pride. Det var ett fantastiskt fint, intressanta och välordnat Pride. När jag promenerade till mitt lilla söta hotell hittade jag värsta fina fittmålningarna utanför ett museum i Visby. Det visade sig vara Grafitta av konstnären Carolina Falkholt

kommentarer
  1. […] Mattias bjussar inte bara på recept och fina bilder, längst bak i boken hittar du bland annat mallar till dekorationer och en bild som visar vilka prylar och böcker som har inspirerat honom själv. Han tänker utanför lådan, det står klart: filmen Kill Bill 1 & 2 ligger också i den ljuvliga inspirationshögen. En detaljerad bildserie om hur enkelt (nåja) det är att göra proffsiga marsipanrosor får mig också att drömma om kommande stor(bak)verk. NÅGON gång kanske jag får chansen att dekorera med vanliga rosor och inte BARA rosenljuvliga vaginor (det blir så ofta något åt det hållet när den hulda Suzann och jag gör saker tillsammans…) […]

  2. […] är ett citat från Carolina Falkholt. Jag har tidigare visat några bilder som jag tog på konstverk från denna fantastiskt spännande konstnär. Jag upptäckte henne på en promenad i Visby där hon dekorerat en mur utanför konstmuseet. […]

Kommentera

