Via Saga om sexologi så fick jag ett tips om en fittslickarapp vid namn Lick this app. Alltså en webbapplikation som skall träna tungan.

Skärmavbild 2014-03-07 kl. 13.58.57

Ibland är avståndet mellan hört och gjort inte så stort för mig. Kom hem sent men klädde av mig och klädde på min Iphone plastfolie. Tänkte först ta en slicklapp men av någon outgrundlig anledning så tycker tillverkarna av dessa inte att en skall få njuta av utsikten när en gör ett muffdyk. Började sedan att slicka lysknappar upp och ner, handtag på pennvässare som går runt och körde freestyle med en badboll.

bild

Såhär ser slickbilderna ut och du skall med hjälp av tungan få lysknappen att röra på sig handtaget på pennvässaren att gå runt och så vidare.

Skärmavbild 2014-03-09 kl. 16.29.34

Fatta hur gammalmodig en känner sig. Här har jag och min kollega Malinda Flodman kört med godisklubbor när allt en behöver göra är att be alla plocka upp sina androider och iPhones när vi erbjuder fittslickarskola.

Om du vill ha ett lite mer seriöst inslag så kan jag varmt rekommendera Saga om Sexologis text om Kvinnor knullar kvinnor!

#blogg100, dag 13

kommentarer
  1. emmasnotskal skriver:

    Gud så smart! Tungan behöver också tränas!

Kommentera

