Tänk på mig!

Publicerat: 2 november, 2014 i Böcker om sex & sex i böcker, Erotik, Feminism, Fittan, Onani
Etiketter:, , ,

Idag, en recension på ännu en ny erotisk novell från Mixförlag. Denna gång; Tänk på mig av Tove Nordh.

Denna novell är en fantastisk beskrivning av en kvinna i ett starkt möte med sin egen kropp och sexualitet. Huvudpersonen  vaknar upp efter en deppig dag och i någon form av läge mellan sömn och vakenhet förför hon sig själv framför sin guldinramade stora spegel. Hon ser sig själv utifrån samtidigt som hon har häftigt sex med sin egen kropp och händer. I texten finns en varm och våt kärleksförklaring till den egna fittan. Jag tar båda händerna och drar blygdläpparna försiktigt åt sidan, kan se min fitta girigt kippa efter andan som om den drunknade i sin egen väta. Rosarött. Snyggt. Jävligt snyggt!

En härlig beskrivning om att älska (med) sig själv, utan hämningar och att hålla tillbaka. Det är inte svårt att känna dofterna, värmen och den dunkande känslan i kroppen

Jag håller fingrarna mot ansiktet och luktar på dem. En varm doft, lite som bittermandel. Slickar på fingret som smakar syrligt men underbart och jag låter tungan rulla över det.

 

tank-pa-mig

Mitt betyg blir fyra kåta utrop av fem möjliga

 Skärmavbild 2014-11-01 kl. 22.59.32

Novellen är utgiven på det lilla digitala förlaget Mixförlag och kan köpas och laddas hem direkt till din dator, läsplatta eller din smartphone.

#mixnovell #erotik

 

kommentarer
  1. […] novellen Tänk på mig av Tove Nordh finns en kvinna som möter sin egen kropp och sexualitet. Jag håller fingrarna mot ansiktet och […]

Kommentera

