Thailandstrams

Publicerat: 21 december, 2014 i Erotik, Fittan
Etiketter:,

Jag har nu tillsammans med min fru tillbringat över två veckor i den Thailändska ö-världen och luffat runt på ett par öar. Det har varit fantastiskt fint i stort sett. Nu har vi hamnat i regnigt och trist Surathani vid ett hotell med skrivbord på vår väg till Bangkok där vi vara några dagar och fira jul

På många hotell har de vikt våra handdukar i många fantasifulla skepnader även om svanarna nog var det vanligaste.

IMG_1526

Själv gjorde jag en klitorisvikning av min handduk.

IMG_1544 2

Mitt livs märkligaste erotiska dröm hade jag på Koh Tao, drömde om hur jag onanerade med en halv fralla. I drömmen kom någon kom förbi och undrade varför jag använde en halv fralla och jag berättade stönade om hur den verkligen hade precis rätt mjukhet och fuktighet.

IMGP5002

 Vi har upplevt en fantastisk natur och jag ser en enorm erotiskt kapital i naturens olika skepnader.

Kommentera

