Suzann är tillbaka i bloggosfären!

Publicerat: 23 januari, 2016 i Uncategorized

Det är åtta månader sedan jag fick ett nytt drömjobb och var tvungen att sluta med mitt bloggande. Var och varannan dag har jag sörjt min blogg och har till och med övervägt att sluta på mitt  fantastiska jobb för att kunna blogga. Nu har vi kommit fram till en kompromiss, jag fortsätter att blogga, men huvudsakligen om böcker.

Jag är en av de där bloggdinosaurierna som började med dagbok på nätet runt millenieskiftet. Jag har levt och lever en hel del tid på nätet och är otroligt glad att få vara en del av bloggosfären igen. Avsikten är att fortsätta men om det blir här eller på något annat ställe, ensam eller med sällskap återstår att se.

Välkomnar mig själv tillbaka!

 

Kommentera

