Fittavgjutningar och orgasmer i grupp

Publicerat: 23 februari, 2013 i Fittan, Onani, Orgasm, Sexuella praktiker, Utbildning
Etiketter:, , ,

Yonikurs, dag 2.
Jag erkänner, jag har inte bara slängt ut barn och badvatten utan även hela jäkla badbaljan. Är mycket positivt överraskad så här dag 2. Jennie Rehbinder är en skicklig normkritisk(!) pedagog som lotsar en grupp med tio kvinnor genom en en kurs om och med fittan i fokus på ett mycket bra sätt. Det är egentligen lite likt mina egna kurser och utbildningar men hon gör precis tvärtom. Hon arbetar mycket konkret och handfast med kroppen och fittan i fokus. Energi förklaras med medvetenhet och närvaro och plötsligt förstår jag hur jag kan förlägga energin till mitt kön. IMG_3030Konkreta kroppskännedomsövningar och sedan dessa otroligt njutningsfyllda andnings, ljud och bäckenbottenövningarna som sammantaget gör att hela rummet ljuder och vibrerar av kvinnors njutning och orgasmer.

IMG_3028

2003 köpte jag ett muttavgjutningsset hos Ylva-Maria Thompson men det ligger fortfarande oanvänt i en låda. Idag fick jag äntligen min fitta avgjuten och fick dessutom förmånen att få gjuta av en annan kvinnas både fitta och bröst. Kan knappt vänta tills imorgon när jag får ta bort den ur formen och pryda en vägg med MIN fitta.

IMG_3033#Blogg100, dag 32.

Lämna en kommentar