Kursdag III – jag gjorde det!

Publicerat: 24 februari, 2013 i Fittan, Hälsa, Onani, Orgasm, Sexualpolitik, Sexuella praktiker, Utbildning
Etiketter:,

Sista dagen på den fantastiska Yonikursen.

Vi började som de andra dagarna med dans , bland annat till Euphoria. Samtal om orgasmer, förevisande av sexleksaker, lite lite teori och mycket praktik.

Sedan gjorde jag det! Jag satt naken med tio andra nakna kvinnor i cirkel med spegel, olja, g-punktsstav och glidmedel och tog en delvis guidad tur i det förlovade landet. Hur häftigt som helst! Hur många gånger har jag inte sett Betty Dodson filmerna med onanerande kvinnor som i grupp utforskar sina fittor men nu har jag upplevt det och det var verkligen en mycket häftig upplevelse, långt mer eurforiskt än det ser ut i filmerna.

IMG_3034

Efter denna helg är jag glad och rik. Fått fantastiska gåvor i form av personliga berättelser och beröring. Rik på kunskap som inte går att inhämta på annat sätt än genom kroppsliga erfarenheter.

TACK Jennie och alla andra härliga kvinnor!

#blogg 100, dag 33.

kommentarer
  1. […] och jag skulle önska att dessa kurser fanns i större omfattning i olika former. Jag har själv gått en kurs och onanerat med kvinnor i grupp och det var en spännande upplevelse. Därför kan jag med värme rekommendera Jennie Rehbinders […]

Lämna en kommentar